מאנדיי : נכתב מתוך סקר של מעל 1000 משתמשים | מקצועני מאנדיי בישראל

מאנדיי : נכתב מתוך סקר של מעל 1000 משתמשים | מקצועני מאנדיי בישראל
Facebook
WhatsApp
Email
מקצועני מנדאיי בישראל

תוכן עניינים

מאנדיי היא תוכנה ייחודית המעניקה יישום אינטרנטי אפקטיבי ביותר עבור ניהול פרויקטים וניהול עובדים ברבדים רבים של עשייה. מיזם יוצא דופן זה מתאים מאד לניהול חברות קטנות וגם תאגידי ענק, כיוון שמתבצעת מראש התאמה לצרכים של כל חברה על פי תחום העיסוק שלה.

רקע כללי על חברת מאנדיי

החברה הוקמה בשנת 2012 על ידי רועי מן וערן זיגמן והתפתחה בצעדי ענק, ביוני שנת 2021 הונפקה החברה בנאסדק. 

נכון לחודש מרץ 2021, היא פעלה בכ – 130 אלף ארגונים ברחבי העולם, ב – 190 מדינות שונות. נכון ליוני 2022 העסיקה החברה כ – 1,500 עובדים. המטה המרכזי של החברה הוא בישראל ומעבר לכך יש לה נציגויות בעולם בערים כמו ניו יורק, מיאמי, סן פרנסיסקו, סידני, לונדון ועוד. עקב כך חלק מהעובדים פועלים מהמטה בישראל ואחרים בנציגויות השונות ברחבי הגלובוס. הכנסות החברה ברבעון הראשון של שנת 2022 היו מעל מאה מיליון דולר.

מהי המערכת של מאנדיי CRM?

מאנדיי CRM היא המערכת החדשנית ביותר הקיימת עבור כל מי שמעוניין להצעיד את החברה שלו קדימה, כדי להיות מסונכרנים עם המציאות העכשווית וכך לנוע כל הזמן לכיוון המחר ולקדם את הפעילות של החברה.

בסיס הפעילות של מערכת CRM  הוא ההתאמה המיטבית של המערך הניהולי לצורך של כל עסק. באופן טבעי צורת התפעול של כל אחד מהעסקים היא שונה ויש להתאים את המערכת הניהולית לתחום העיסוק ולדרך שבה בחרה כל חברה לפעול, כדי ליצור לאורך כל הדרך פיתוח עסקי שיניב הכנסות נוספות. 

מדובר בתוכנה שהיא גמישה מאד בנושא השינויים ולכן ברוב המקרים העובדים ימשיכו בהתנהלות הנורמטיבית שאליה הם רגילים ואילו התוכנה תבצע את ההתאמות הנדרשות, כדי ליצור את הפעילות העכשווית הנכונה.

אפיונים ייחודיים של מערכת מאנדיי

אחד היתרונות הבולטים של מאנדיי CRM הוא שפעולות רבות מתבצעות באופן אוטומטי ולכן פרק הזמן שמקדיש העובד לפעולות השונות הוא מופחת, כיוון שהמערכת היא בעלת יכולות אפקטיביות רוחביות.

אחת המעלות החשובות של מערכת CRM היא הכך שיש אפשרות להכין באמצעותה סוגים שונים של דוחות אשר אינם קיימים בתוכנות אחרות. כל דוח הוא אמצעי חשוב ביותר להסקת מסקנות על הפעילות היום יומית של העסק ועל השינויים שכדאי לבצע כדי לשפר את מצבו הפיננסי ולכן המנהלים גילו את הערך המוסף העצום של הדוחות האלו וכך הם יוצרים את המהפכים הנדרשים. המורשים יכולים להיכנס לתוכנה מכל מקום ולכן הם תמיד רואים מה קורה בכל נקודה ודבר לא נסתר מעיניהם.

מעבר לכך המערכת מעניקה תמונת מצב עדכנית בכל רגע ובדרך זו כל מנהל צוות, סמנכ"ל או מנכ"ל רואה את כל הנתונים יחד, הוא אינו צריך לחפש את העובד שאחראי על כל תחום כדי לבדוק דברים ספציפיים, אלא נצמד לדוח שמשתנה בכל רגע ותוך דקה הוא בודק בנוחות מקסימלית בתוכנה הידידותית את הנתונים ויודע את מצב המשימות של כולם, מה בוצע, מה לא בוצע, מה נמצא בתהליכים, מה מתעכב, או כל מידע אקוטי אחר. 

הטבלאות המתוחכמות בנויות בגוונים שונים וכל מלבן צבעוני מציין פעילות אחרת, כך עם הזמן "קוראים את המפה" במהירות ותוך הבנה מעמיקה. לאור קלות השימוש בה, העובדים קולטים מהר מאד את אופן ההפעלה ולכן לא נדרשים יותר מכמה הדרכות בסיסיות וכולם יוצאים לדרך.

מאנדיי CRM : האם מאנדיי כמערכת ניהול לקוחות ?

המטרה של תוכנה ניהולית ייחודית זו היא לצרף יחד כמה שלבי עבודה כדי לקבל תמונה כללית ועדכנית ביותר כמו לדוגמה:

  • איסוף של מידע.
  • עיבוד של כל הנתונים הנדרשים באופן מידי.
  • יצירת שיתוף של המידע כך שכל הגורמים העוסקים בתחום זה יהיו חשופים אליו.
  • ניהול מעקב תמידי על כל מה שקשור להתנהלות זו כדי לעלות בזמן אמת על בעיות וכשלים וזאת כדי למצוא להם פתרונות מידיים וכדי לא להעמיק את הכשלים.
  • המידע מוצג באופן מפורט ביותר וכולל את המידע הספציפי והחשוב ביותר לגבי כל פרויקט וכל לקוח בדרך שאינה מותירה מקום לשאלות נוספות, כיוון שהכל רשום בטבלאות. דברים שוליים אינם מופיעים בטבלאות ולכן התשובות הן ממוקדות וענייניות. 
  • הטבלאות מאפשרות למנהלים לבצע פעולות של שליטה ובקרה כדי לבחון את אופן ביצוע של הפעולות הנדרשות מכל אחד מהעובדים שהדברים הם בתחומי האחריות שלו. 
  • את המערך הבסיסי אפשר לממשק עם פיצ'רים אחרים וכך להרחיב את זירת הפעולה או את מערך המשתמשים שזקוקים למידע זה.

אלמנטים מרכזיים של Monday CRM

כדי להפעיל את מערך הניהול היוצא דופן, יוצרים חיבור לממשקים הנוספים ולאור קלות התפעול, המנהלים מתייחסים למערך זה כציר המרכזי בניהול העסק, שיש בו משתמשים רבים על פי הצורך של כל חברה ובכל נישה. 

ליבת הפעילות מורכבת משישה מסכים שבהם יש כמה קטגוריות: לוח הבקרה של המכירות בפועל, עסקאות בשלבים שונים, פעילות, מסך הלידים, חשבונות ואנשי קשר.

המערך מסוגל לקלוט מידע מחמישים תוכנות שונות ולהזרים את המידע באופן המיטבי ברבדים הרלוונטיים של הטבלאות. כאשר הכול מתנהל בתוכנת ניהול אחת ואין צורך לדלג בין התוכנות השונות נוצר חיסכון משמעותי בזמן והנוחות היא מקסימלית.

באילו מצבים מומלץ להשתמש בפלטפורמת מאנדיי?

בחברות המודרניות קיימות מחלקות רבות וכל אחת מהן מטפלת ברובד אחר של הפעילות העסקית. המנהלים של כל עסק חייבים לקבל בזמן אמת מידע על ההתקדמות בכל אחת מהשלוחות שלהם ומה ביצע כל אחד מהעובדים.

היישום של מאנדיי מייתר במקרים רבים את הצורך של שימוש בשיטות התקשורת הישנות של שיחות טלפוניות, העברת שאלות במיילים או בווטס אפ וזאת כיוון שכל עובד אחראי לעדכן את הנתונים בזמן אמת ולכן כל המידע מסונכרן תמיד ואפשר לראות אותו בכל עת. כאשר מנהל מעוניין לדעת מה קורה ברבדים השונים של הפעילות העסקית, הוא פותח את הטבלה ורואה תוך דקה את תמונת המצב הכוללת כולל פירוט מדויק ביותר. 

הנחיצות של הטבלה הזו היא גבוהה ביותר ואפשר לומר שמאז תחילת השימוש בשיטה חדשנית זו, הטבלה נמצאת כל הזמן על צג המחשב, כיוון שהשימוש בה הוא עשרות פעמים בכל יום עבודה.

העידן החדש בזכות מאנדיי

לאחר היישום בפועל של תוכנת מאנדיי בכל חברה, יש תחושה נפלאה של שליטה בכל מה שקורה בליבת העסק, כל התהליכים מתבצעים באופן פרודוקטיבי תוך שימוש בתהליכי אוטומציה מתקדמים ביותר. לכן כאשר המנהלים משווים את זרימת העבודה בהווה מול זרימת העבודה בעבר, ההבדל הוא תהומי.

קבוצת מקצועני מאנדאי בישראל

אופציות שימוש בתוכנה

השימוש בתוכנת מאנדיי מתבצע באופן רוחבי בתחומים שונים בכל עסק, על פי הפעילות שלו כמו לדוגמה:

  • גיוס עובדים
  • ניהול עובדים
  • ניהול לקוחות
  • ניהול מערכי שיווק
  • ניהול משימות בארגון
  • ניהול פרויקטים
  • ניהול באמצעות CRM
  • אופציות נוספות ככל שיידרש בכל ארגון.

יתרונות מול חסרונות של המערכת הניהולית מאנדיי

יתרונות 

חסרונות 

היכולת הווירטואוזית של המערכת להתאים את עצמה לצרכים של כל עסק על פי תחום העיסוק שלו. 

עדיין חסרים בה כמה ממשקים שיהפכו אותה לתוכנת ניהול מושלמת. 

הפקת דוחות באופן קליל ומהיר 

יש עלויות חודשיות 

חיסכון מהותי בזמן בעת העבודה השוטפת וקבלת דוחות רוחביים בלחיצת כפתור 

 

 

עלות חודשית ובחירת חבילה מתאימה

החברה מאפשרת ללקוחות הפוטנציאליים לנסות שימוש בתוכנת מאנדיי למשך 14 ימים בחינם. הלקוחות האלו אינם נדרשים להשאיר פרטי אשראי כדי ליצור מחויבות לתשלום ולכן אין להם חששות מביצוע מהלך זה.

הדרך הנוחה ביותר היא לנתב בפרק זמן זה את אחד הצוותים שיפעל באמצעות התוכנה המתוחכמת כדי שיהיו לו ריקושטים מצורת התפעול, אם הממשק נוח וידידותי, אם נוצרה התאמה אישית המובילה ליעילות ולפרודוקטיביות גבוהה. המסקנות של הצוות שהוא צוות מיומן ומוביל הן קריטיות לצורך קבלת ההחלטה על המשך הדרך אם לרכוש את התוכנה או לא.

עלות חבילת השימוש במאנדיי היא נגזרת של כמות המשתמשים בה. יש אפשרות לחבר 3 עובדים, 5 עובדים, 10 או 15 עובדים. ככל שכמות היוזרים גדלה, כך גדלות העלויות. 

מעבר לעלות זו, קיימת העלות של החבילה הבסיסית היא 24 דולר לחודש והלקוח חותם על התחייבות של שימוש בתוכנה במשך שנה שלמה. מחיר החבילה הרחבה הוא 48 דולר בחודש וגם כאן הלקוח חותם על הסכם לשימוש בתוכנה לאורך שנה שלמה.

עלויות חודשיות של מנדאיי

השוואה מנדאיי מול המתחרים

יש תוכנות וותיקות אשר מבצעות פעולות ניהוליות דומות למאנדיי כמו לדוגמה: 

Asana

תוכנה לניהול פרויקטים של עובדים אשר מעניקה מראה מסודר וברור של המשימות השונות, אם בוצעו או מצב התהליך שלהם. בזכות התוכנה הממוקדת הזו קל לסיים פרויקטים באופן מהיר, כיוון שהיא גמישה ומתאימה לחיבורים נוספים. אחד היתרונות הגדולים שלה הוא יצירת עבודת צוות מעולה הן של הבודדים והן של כל הצוות כולו אשר מנהלים פרויקטים בשיתוף פעולה וביעילות רבה. קל מאד לרשום מטלות בכל אחד מימי השבוע או השנה ולסמן את אופן ההתנהלות של כל אחת מהן.

תוכנת ניהול זו מתאימה לכל המקצועות החופשיים ולכן היא פעילה במשרדי פרסום, משרדים העוסקים בראיית חשבון, הייטק ועוד כאשר כל חברה מנהלת זאת על תבניות הפרויקטים שהן המתאימות לה ביותר. 

Tuqqi

תוכנת ניהול אשר מעניקה לכל העובדים סביבת עבודה אחידה ומאפשרת לבצע ניהול של פרויקטים שונים. באמצעותה מבצעים ניהול חכם של פרויקטים ומשימות ברבדים שונים של הארגון, מנהלים את כל מה שקורה מול הלקוחות תוך שימוש בממשך למערכת CRM . אחד היתרונות הגדולים של מערכת זו הוא סנכרון של כל המידע והעברת הנתונים on line  וכך כל מי שמורשה רואה באופן מידי את המידע במקום שהדבר יתעכב זמן רב. בדרך זו מנהלים את התקשורת הפנים ארגונית, את כל הנתונים והתהליכים השונים שמתבצעים ביום יום. השימוש הוא דרך המחשב וגם דרך הטלפונים הסלולריים.

בנוסף לכך, לעובדים יש פורטל שמרוכזים בו הרבה מאד נתונים ומאד נוח לכם לטפל בכל צורך באמצעות הוצאת המידע ממערך זה. 

connecteam

מערכת ניהולית אשר מותאמת לניהול של משימות שוטפות, נוח לתכנת בה משימות חוזרות כדי לעקוב אחריהן כיוון שהכל פועל באופן אוטומטי. התפעול של תוכנה זו הוא מאד מהיר והוא מבוסס על הגדרות שהוכנו מראש. כמו לדוגמה משימות, תתי משימות, קבלת ריקושטים מהמשימות השונות, הגדרה של ההתקדמות בביצוע המשימה, העברת עדכונים על סגירת עסקאות ועל סיום משימה על פי המועד שנקבע וזאת באופן מידי.

קל מאד באמצעותה לתאם את רשימת העובדים בכל אחת מהמשמרות, לבצע צ'ק ליסט ולוודא שלוחות הזמנים מסונכרנים בין עובדי המשמרות. כמו כן הפעלת שעון נוכחות מכל מקום, במשרד, בבית, באתר הלקוח ועוד.

דוגמאות ממותגים גדולים שמשתמשים במאנדיי

חברות גדולות ברחבי העולם בחרו להשתמש בתוכנת הניהול של מאנדיי כמו לדוגמה:

ערוץ ה BBC , אפל, קרלסברג, פיליפס, אובר, ערוץ דיסקברי IBM ועוד רבים נוספים.

שלושת האופרציות שמאנדיי מצטיינת בהם

ניהול לידים

למערכת ניהול לידים יש מטרות מוגדרות, לקבל הרבה לידים ולטפל בכל אחד מהם במלוא תשומת הלב כדי לקדם תהליכים ולהגיע לשלב המכירה. זו הסיבה שיש יתרון גדול לתהליך קליטת הלידים באמצעות האוטומציה החדשנית שמובילה לטיפול ממוקד בכל לקוח.

יש לקוחות שמשאירים הודעה באתר ליצירת קשר לאחר שהם ראו פרסום על מוצר זה או אחר ויש לקוחות שמגיעים בדרכים אחרות. בהתאם לאפיון של הצורך של כל אחד מהלקוחות, ממשיכים אתו את המערך של ניהול הלידים לפי ההתאמה המיטבית אליו.

 

עם כניסתו של ליד למערכת, הצוות המטפל בהם מקבל התראה בזמן אמת. כל ליד מסווג לאחד מאנשי הצוות וזאת על פי הנושא שמעניין את הלקוח שהוא בתחום אחריותו של עובד זה או אחר. ברגע זה איש הצוות שהליד מתאים לטיפולו, רואה כי נוספה לו משימה בטבלה.

כל המידע שהלקוח משאיר מועבר אוטומטית למערכת הלידים וכבר יש תבנית מוכנה עם כל המידע עליו כמו פרטי מייל, טלפון סלולרי, סוג המוצרים שהוא מעוניין לקבל עליהם מידע ועוד. 

שיטות העבודה משתנות בין החברות השונות, יש כאלה ששולחים מיד מסרים בהודעות או במיילים כדי להעניק ללקוח מידע ואחרים שמתקשרים אליו. קיימת חשיבות רבה להכות בברזל כשהוא חם כדי לא לפספס את המומנטום. 

לאחר שלב זה, אם הלקוח מעוניין לקדם את התהליך הנושא מועבר מידית לגורם המטפל כמו לדוגמה מנהל המכירות של פרויקט נדל"ן ספציפי. מנקודה זו מנהל המכירות יעשה כל שניתן כדי לסגור את העסקה.

ניהול משימות ועובדים

יש עובדים שהם סוליסטים ויש להם משימות ספציפיות שהם אמורים לבצע בכל יום או אחת לתקופה וזאת על פי תחומי האחריות שלהם. עובד זה אמור לדווח על ביצוע המשימות השונות ועל השלמתן לממונים עליו. אך בזכות מערכת מאנדיי הוא מדווח בטבלה על ההישגים שלו, מה סיים ומה לא סיים, אילו בעיות נוצרו בדרך, אם הוא זקוק לסיוע ולהכוונה של כל גורם מסוים בהנהלה, תוך כמה זמן הוא יסיים להערכתו כל משימה וכו'. 

המנהל שלו מביט בטבלה ויודע באופן מדויק מה קורה, אילו כשלים קיימים, באילו נקודות הוא יכול לסייע לו וכו'. כאשר המטרה המוצהרת היא ביצוע כל המשימות תוך פרק זמן קצר ככל האפשר ועם זאת לא לפגום באיכות הביצוע של המטלות השונות.

יש עובדים אחרים שהם חלק מצוות ולכן המשימות מחולקות בין העובדים השונים. יש צוותים שכולם עושים עבודה זהה ולכן בדרך כלל החלוקה היא שווה. אך יש גם צוותים שכל אחד מהם עוסק בתחום אחר והעבודה נמסרת בין העובדים על פי שיטת העבודה ומה קודם למה.

לכן כל אחד מאנשי הצוות תלוי באיש צוות אחר שיסיים את המטלה שלו ורק אז הוא יוכל לקדם את המהלכים, לבצע את החלק שלו ולהעביר את המשך הדרך לאיש צוות אחר. לאורך כל המהלך הזה העובדים רושמים בטבלה באופן מדויק מה הם מבצעים, או סיימו ביצוע בכל נקודת זמן וכך המנהל שלהם יודע להעריך אם הוא יכול לשחרר להם היום משימות חדשות או שעליו להמתין עד שהמהלך יסתיים לדוגמה בעוד יומיים. 

זרימת העבודה של העובדים בניהול משימות בפרויקטים השונים משתנה על פי אופייה של כל עבודה, רמת המקצועיות של כל אחד מאנשי הצוות ואפשרויות הביצוע.

ניהול מכירות

לניהול יעיל של המכירות משתמשים בדרך קלה מאד באופציות הנחוצות לצורך מידע וקבלת החלטות. כמו לדוגמה:

  • מעקב אחר מחזור המכירות בזמן אמת והשוואה לחודשים קודמים, שנים אחרות, עונתיות ועוד.
  • ריכוז של כל הנתונים הקשורים ללקוחות במערכת ממוחשבת אחת שהיא נוחה מאד לשימוש וקל מאד לשלוף ממנה נתונים.
  • ניהול לידים.
  • ביצוע פעולות שונות הקשורות לקשרי לקוחות ולתיאומים איתם.
  • ניהול כל המכירות באופן עקבי, מה נמכר בכמה נמכר, דוחות יומיים חודשיים ושנתיים.
  • ניהול התהליך לאחר המכירה, כל מה שקשור לחשבונאות ולוגיסטיקה.

עוד יתרונות של מאנדיי שחשוב לדעת

אוטומציות – מאנדיי עובדים בשבילך ! 

אוטומציה היא כלי נהדר לקיצור מהלכים ולהעברת נתונים ממסך למסך ללא צורך בהקלדתם מחדש. בדרך זו תוכנת מאנדיי מאפשרת ביצוע פעולות מהירות ואוטומטיות כמו לדוגמה:

  • עדכון של המצב הנוכחי בכל עת.
  • הענקת מענה אוטומטי ללקוחות על פי מהלכים אוטומטיים שמתרחשים בתרשים זרימה מובנה.
  • יצירת מוקד אחד שמתחברים אליו כל הלידים שהגיעו מאמצעי הפרסום השונים.
  • אפשרות לעבוד באופן יעיל ולהרחיב את תפוקת העבודה ואת ההכנסות גם ללא הגדלת כמות העובדים.

אינטגרציות כמעט לכל השירותים האפשריים 

כדי ליהנות מעבודה פרודוקטיבית של תוכנת ניהול מאנדיי, יש אפשרות לממשק אותה עם תוכנות נוספות כדי ליצור הרחבה של הפעילות העסקית הקשורה לפרויקטים השונים, או לחלופין לאפשר הזרמה של מידע לכל העובדים ולהנהלה בנושאים ממוקדים באמצעות קישורים אל תוכנות אחרות כמו זום, ג'ימייל, זאפייר, גוגל ועוד.
מעוניינים לחבר מערכת נוספת שלא נמצאת ברשימה? בעזרת השותפים הרשמיים של מנדיי שמכירים את המערכת ניתן. לשיחת ייעוץ עם שותף רשמי לחץ כאן

שירות לקוחות בעברית – יתרון ענק!

כולנו עובדים עם תוכנות שונות ולא אחת מסתבכים כיוון שאין אפשרות לקבל תמיכה בעברית וההסברים של המומחים מעבר לים, אינם תמיד ברורים ומובנים. אחד היתרונות של מאנדיי הוא שמדובר בתוכנה ישראלית שפותחה בארץ ולכן החברה מפעילה שירות לקוחות בטיב מעולה בשפה העברית. כך הרבה יותר קל לקדם מהלכים ולפתור בעיות יום יומיות. הצוותים במוקד מסייעים ללקוחות בהדרכה במלוא הסבלנות עד שהלקוח פותר את הבעיה שנוצרה אצלו בטבלה.

קבוצת פייסבוק ייעודית – אתם לא לבד ! 

ברשת החברתית פייסבוק הוקמה קבוצת פייסבוק שמסייעת מאד לתפעול תוכנה ניהולית זו. הקבוצה בבעלות אפרת גלבוע ואנטולי "טוליק איידלמן" ותמצאו שם מקצועני מנדאיי ברמה הכי גבוהה בארץ כגון בינה עזרא, המנכ״לית והבעלים של חברת Tapauto שהם שותפיים רשמיים של monady.
מוזמנים להצטרף 

היתרון של אפליקציית מאנדיי במובייל 

כמו שכל לקוח רואה את מלוא המידע מהמחשב הנייח או הנייד שלו ופועל ממנו, כך הוא יכול גם לראות את מלוא המידע מהסלולרי כיוון שהמבנה של הטבלה מותאם מראש גם לאופציה זו ויש לו אפשרות להוסיף מידע עדכני כמו לדוגמה:

  • שיבוץ של שיחות שבוצעו – ללוח.
  • הוספת לוח ציור.
  • תצוגה של זמינות.
  • עדכונים שוטפים לצוות.
  • תוספת של הערה לתמונה.
  • יצירה של מסמכים on line . 
  • תצוגת ציר.
  • העברת מידע חדשותי בזמן אמת ועוד. 

התקשרות עם מאנדיי לתחילת עבודה משותפת 

היישום של תוכנת מאנדיי בכל חברה, קוסמת מאד למנהליה. אך יש לבצע היערכות כדי להתאים את היישום לצורך של הארגון. לכן בשלב ראשון מבצעים סיעור מוחות עם מנהלי החברה וכל אחד ממנהלי המחלקות כדי להבין את העומק של כל אחת מהשכבות של הפעילות העסקית.

מדובר בתהליך דינאמי שנבנה כדי ליצור נוחות מקסימלית בעבודה השוטפת, תוך חשיפת מלוא המידע. בתום תהליך מורכב זה עוברים כל העובדים הדרכות מרוכזות לגבי העבודה היום יומית שלהם במערכת החדשנית. 

אם לאחר קריאת המידע אתה מבין שזו תוכנת הניהול האופטימלית עבור העסק שלך, השאר כאן את פרטיך ואחד המומחים שלנו ישוחחו אתך בקרוב בשיחת התאמה ללא עלות . כך תוכל גם אתה להתנסות בתוכנה זו ולהבין מקרוב את ההבדל התהומי בינה לבין תוכנות הניהול האחרות.

ניתן להרשם לתוכנה טרם השיחה להבין האם היא מתאימה ללכם לאירגון – הרשמה ללא עלות

 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Facebook
WhatsApp
Email
חפשו את הנכס הדיגיטלי הבא שלכם
בחרו סוג נכס
טווח מחיר
טווח מחיר
בחרו תחום
שלחו הודעה לבעל הנכס
הודעה*
שם*
טלפון*
אימייל*
דילוג לתוכן