חישוב מכפילי רווח והערכת שווי בנכסים דיגיטליים – המדריך המלא של טוליק

חישוב מכפילי רווח והערכת שווי בנכסים דיגיטליים – המדריך המלא של טוליק
Facebook
WhatsApp
Email
מכפיל רווח נכסים דיגיטליים

תוכן עניינים

המאמר הזה נכתב ע"י אנטולי "טוליק" איידלמן הבעלים של https://activo.co.il/ , הנתונים שיביא כאן במאמר הם נטו מניסיון ולא איזה נתונים מכתבות אחרות או סרטוני יוטיוב. אפשר להתווכח איתם אבל זו האמת בשטח מבחינתי נכון לכתיבת שורות אלא ספטמבר 2022.

אני יסקור במאמר הזה את כל הנכסים הקיימים + עסקאות שהייתי מעורב , גילוי נאות לא בכל תחום יש לי הבנה מלאה כי כל נישה היא פשוט שונה לגמריי מהשנייה , לדוגמא אינני יודע לקרוא דוחות אמזון FBA ולהכנס לעומק אבל הייתי ושותף בעבר וכעת דרך ברוקר שמבין בתחום בעסקאות מסוג זה , מצד שני בתחום האפליקציות אני שוחה בחומר ברמה עולמית , אז בכל תחום תיקחו את הדברים כעזרה נוספת ותמיד תעשו בדיקה ותמיד תחקרו עוד! 

קורס נכסים דיגיטליים – מאסטרמיינד חודשי הרשמה 

מהי הערכת שווי של נכס דיגיטלי ? 

הערכת שווי של נכס דיגיטלי ובכללי של עסק מורכת בעצם מכל הפרמטרים שנסקור במאמר הזה , בנכסים דיגיטליים בגלל שאין הרבה עסקאות הערכות שווי הם לגמריי משהו שיכול במכירה להגמר גם עשרות אחוזים לכל כיוון , נקודת המוצא היא שאחרי הערכת שווי שנותנים ללקוחות שלנו , אנחנו שואלים גם בשיא הכנות באיזה מחיר יסכימו למכור במידה שהם לא מרגישים לנכון לשחרר את העסק סביב הערכת השווי אנחנו אישית מוותרים על פרסום העסק.

ניתן לעשות הערכת שווי ראשונית לעסק באתר של Empire Flippers בכלי המעולה שלהם זה נגיד התמונה למטה הערכת שווי שעשיתי לאחד האפליקציות שלי ותוצאה התקבלה ברמה המיידית

הערכות שווי
הערכות שווי

ממה מושפע מכפיל של נכס דיגיטלי ? 

נקודה חשובה קודם כל , ככל שהעסק / נכס הוא יותר גדול ברמת ההכנסה והרווחים המכפיל שלו יהיה יותר גבוה , זאת אומרת בנכסים של מיליוני שקלים או דולרים אוטומטי גם המכפיל יותר גבוה , מהסיבה שהוא יותר יציב לרוב וקהל היעד שלו זה חברות גדולות או חברות שקונות ומשביחות נכסים דיגיטליים , לרוב מי שלא מתעסק בעסקאות גדולות אינו יודע זאת אבל עסקים גדולים ויציבים נמכרים גם במכפיל של 5 או 7 שנים בתעשיות חזקות שקנייה שלהם נותנת לגוף הקונה יתרון אדיר בשוק.

לרוב המכפיל נעשה על 12 חודשים אחרונים של העסק ומקרים מיוחדים על תקופה יותר ארוכה , כמובן בעסקים שהם קיימים פחות משנה אז על התקופה שקיים העסק , עסקים שקיימים פחות משנה לרוב פחות אטרקטיביים כמובן , ואוטומטי המכפיל של שואף כלפי מטה.

השפעת הוודאות של העסק או הנכס להמשך פעילות : 

הפרמטר המשפיע ביותר על התמחור הוא ברגע שמגיע קונה האם הוא יכול בקלות להבין שיש לעסק עתיד ברור , הדבר מושפע הרבה מזה שיש נתונים מסודרים , דו"ח רווח והפסד ברור , סיסטם שאפשר להכנס אליו ולהמשיך ולצורך הדוגמא : האם היום הבעלים מת היום האם יש ספר הדרכה ברור מוקלט או כתוב שהעסק לא יפגע , הפרמטר הזה גורם לעסקים טובים להמכר מהר באופן כללי ולמקסם רווח , הרבה ממנו מושפע מבניית סיסטם לעסק וסדר של הבעלים שמכין את העסק למכירה מראש!

צוות קבוע עם ניסיון שעובד עם העסק :

בעסקים גדולים , מי שקונה את העסק הרבה פעמים רוצה לקנות אותו עם הצוות או אפילו מישהו אחד שעוזר לתפעל אותו עם ניסיון ועובד עם העסק באופן קבוע , הייתה לנו לא מזמן עסקה שהייתה פרילנסרית במשרה מלאה שהיא זו שתפקדה בתאכלס בעסק ולא הבעלים , התנאי של שקונה היה שהיא תשאר בעסק ורק אחרי שיחה ובירור איתה על התוכניות שלה להמשך הייתה עסקה.

האם דרושה מומחיות שיש רק לבעלים :

ישנם עסקים או נכסים שבנויים כולם על ידע יחודי של הבעלים של העסק , לדוגמא ערוץ יוטיוב בנישה מסויימת שהוא הפנים והמומחה , עסקים כאלה כמעט בלתי אפשרי למכור ולא משנה כמה הם מרוויחים , זה גם קורה בערוצי אינסטגרם או טיקטוק 

ותק של העסק : 

יציבות וותק תאכלס הם הפרמטר הכי חשוב שמראה על וודאות , ברוב התחומים ותק כמה שיותר ארוך עם יציבות וגדילה כלפי מעלה הם פרמטר למיקסום של רווח במכירה עצמה , עסקים מתחת לשנה הם לרוב 

מגמה של עלייה או ירידה :

אחד "המחלות" הכי קשות בעסקים שנמכרים שהם נמכרים בירידה אחרי שהבעלים כבר מתחילים להזניח את העסק זה אופייני במיוחד לעסקי איקומרס אבל גם בקהילות בפייסבוק , עמודי אינסטגרם ועסקים אחרים , יוצא מצב שהעסק שנמכר במגמת ירידה הוא לרוב פחות אטרקטיבי ואם כן אז נמכר במכפיל הרבה יותר נמוך גם בגלל הירידה וגם בגלל הסיכון , אני אישית מאוד אוהב לקנות עסקים כאלה כי הם בעצם נמכרים הרבה מתחת למחיר האמיתי , ואם יודעים מה לעשות נכון ועושים בדיקה מקדימה שזה אפשרי ונטו דורש מאמץ , כבר מרוויח לפעמים 100% בקנייה.

רק לאחרונה הייתה עסקה של עסק איקומרס שיכל בקלות להמכר אם היה מתוחזק ב 250000 ש"ח ומעלה ונמכר ב 50000 ש"ח וזה עוד הייתה עסקה שקשה היה למצוא מכיוון שהעסק כבר היה חצי שנה לא ריווחי אפילו.

פיזור סיכונים של אפיקי רווח :

עסקים שמובססים על אפיק רווח אחד ויחיד יותר מסוכנים מעסקים שמפוזרים על כמה אפיקי רווח שקלים לשליטה וגדילה (מאוד קריטי אחרת זה מוריד) , לרוב הפקטור הזה הוא לא מה שישפיע על המחיר אבל בסוג מסויים של עסקים יש לו חלק לא מבוטל.

כמה מסוכנת הנישה :

זה משהו שהוא סופר קריטי , לדוגמא הייתה עסקה של אתר בתחום שקשור לתיירות וקורונה , נישה שהיא בסיכון מאוד גבוה ומצד שני אם הקורונה תחזור לסיבוב נוסף הקונה יכסה השקעה תוך חודשיים , האתר נמכר במכפיל של פחות משנה פשוט כי צריך לשנות מעט נישה בתוכו , והסיכון שהקורונה נגמרה פגע ברווחים.

נכס שאין כמוהו או לא ניתן לייצר מהר : 

תחשבו על אתר ותיק בנישה מסויימת שלא ניתן תוך זמן קצר לייצר או לשפכל או קבוצה בת 10 שנים עם מאות אלפי חברים , הקונה הרלבנטי לא יכול לקנות לרוב משהו דומה לזה , פשוט כי אין למכירה ואם הוא קונה רלבנטי אז אוטומטית המכפיל עולה.

 

מכפילים של עסקים ונכסים שונים לפי נישה 

בחלק הזה נסקור את כל סוגי הנכסים שיצא לי להתעסק באופן אישי ואת גבולות הגזרה בהם ומה לדעתי באופן כללי כדי מאוד להסתכל שיושפע המכפיל , חשוב לציין אני גם ידבר על נכסים שהם לא מייצרים כסף ואיך מושפע המכפיל שלהם. (שלא באמת קיים).

חישוב מכפיל רווח באתר תוכן (לידים):


מכפילים של אתרי לידים נעים באופן כללי בין 20-36 חודשים שמה שמשפיע על המחיר בעיקר זה עם יש קונה או אין ללידים או שוכר לאתר , שוכר לאתר עם חוזה נגיד שנה קדימה זה דיי בקלות אפשר למכור במכפיל מקסימלי , במיוחד אם זה מישהו שכבר מעל שנה , יש לא מעט שמכירים את הנתון הזה ומנצלים אותו לטובתם ועושים מצג שווא שכאילו יש שוכר לאתר קרה לנו לא פעם , במידה שאין קונה ללידים קבוע האם היה קונה ללידים?  ואם לעולם לא היה מה שווי הלידים בנישה וממוצע מחיר לליד מסוג זה.

לדוגמא אתר לידים בתחום של מצלמות אבטחה עם 60 לידים בחודש ושוכר קבוע שמשלם 2000 ש"ח + מע"מ לחודש כאשר מחיר ממוצע לליד בנישה הוא 40 ש"ח , אתר מהסוג הזה יכול להמכר בכיף במכפיל של 30-36 חודשים במיוחד אם יש שוכר קבוע ותיק , במידה שאין שוכר החישוב וירטואלי אני קורא לזה, לרוב של 12 חודשים אחרונים מחיר לליד * מספר לידים בחודש ומהמספר שיוצר מורידים משהו כמו 20%-30% המכפיל מאוד תלוי בנישה לרוב ללא שוכר ינוע בין 20-25 לכל היותר , אבל באמת תלוי מצב ונישה וכל הפרמטרים שהוזכרו.

לגביי עניין בדיקת האתר , יש להעזר במישהו מקצועי במידה שאתם לא מבינים , הבדיקה תעלה כמה מאות שקלים בודדים אבל שווה כל שקל שתחסכו שתקנו חתול בשק , מוזמנים לפנות אלינו בצור קשר נוכל לחבר עם אנשים סופר מקצועניים שלא בהכרח מבינים במסחר ומחירים אבל כן מבינים לעומק באיכות האתר ויתנו לכם כלים.

Empire Flippers
קרדיט : Empire Flippers

 

חישוב מכפיל רווח באתר תוכן מבוסס פרסום או אפילייט (ישנו גם משולב לרוב)

אחד התחומים הכי מבוקשים שיש בארץ הם אתרים תוכן שמרווחים כסף מאסדנס בצורה פסיבית ויציבה כל אתר כמעט שמכניס יותר מ 500 ש"ח מאדסנס נמכר במכפיל של 30 ומעלה , אני בעצמי קניתי כמה כאלה , הסיבה שהיא שקונים אותם המעבר מאוד פשוט והכסף זורם מיידית מהיום הראשון , עוד 10 ש"ח עוד 20 ש"ח וכך הלאה , כמובן כמו כל אתר צריך לדעת לתחזק אותם מבחינת תוכן , לבנות פה ושם קישור אורגני ע"י החלפת קישורים או קניית קישורים (אם מעניין מוזמנים גם לפנות). אז המכפיל לאתרי תוכן הוא לרוב נע בין 30-36 חודשים ובאתרים חזקים עם פוטנציאל יצא לי גם לעשות עסקאות של מכפיל 55 חודשים! ויש פה למעלה צילום מסך מאתר של Empire Flippers שזו חברת הברוקרים הכי חזקה בעולם אתר תוכן במכפיל גבוה גם. האתר הזה בשונה מאתר תוכן שמבוססי רק על פרסומת של אדסנס או חברה נוספת מאוד פופולרית בתחום בשם Ezoic 

נקודה חשובה לגביי אתר אפילייט מבוססי אמזון בגלל שאני בעלים גם של אתר כזה , אתרי מהסוג הזה שנוצרו בצורה לא מספיק איכותית נטו להרוויח כסף מאמזון קיבלו מכה מאוד קשה בנובמבר 2021 , אל תבנו על זה שיגיד לכם המוכר שאתר נפל בגלל שלא תוחזק הוא נפל בגלל שינוי אלגוריתם של גוגל שזה בעצם הסדנה הכי גדולה באתרים שמובססים על תנועה אורגנית.

רווחים אמזון

 

חישוב מכפיל רווח באפליקציות

קודם כל אפליקציות זהו תחום שאני מבין בו לעומק בצורה רחבה מכיוון שבתחילת שנותיי בעולם היזמות הייתי מוכר וקונה אפליקציות בתחילת דרכו של אתר Flippa  יש לי אפילו סרטון מלפני 4 שנים באיכות גרועה מאוד באנגלית שזכה ללא מעט ציפיות שאני מסביר בדיוק על מה להסתכל , זה הסרטון  , באפליקציות מאוד קל לחשב שווי כי פשוט הדבר הכי חשוב זה הכנסות , הכנסות מגיעות לרוב מ 2 אופציות מרכזיות פרסומות (שפה יש המון חברות פרסום שמוכרת היא Admob או Facebook) או מקניות באפליקציה שזה נקרא IAP,

לגביי מכפילים הם נעים בין 24-40 חודשים באפליקציות או משחקים רגילים , כמובן יש אפליקציות שפותחו בטכנולוגיות גבוהות השווי הוא לא התנועה אלא הטכנולוגיה , היתרון הענקי של אפליקציות הוא בעצם שהם בשונה מאתרים יחסית מאוד פאסיביות , כל מה שנמכר עובר דרך גוגל פליי או אפל והכסף מגיע לחשבון אחרי הקיזוז שלהם וכנ"ל לגביי פרסומת , הרבה נוטים לא לקנות בגלל חוסר הבנה בתחום אבל זהו התחום עם הפוטנציאל הכי גבוה לצמיחה ואם הרבה פחות תחרות.

לאחרונה אני לדוגמא קניתי אפליקציה הזו , ועשיתי משהו מגניב לעקוב אחרי הכנסות שברגע שמישהו ירצה לקנות אותה הכנסות ונתונים מתעדכנים באופן אוטומטי אחד ליום , אז אם מישהו רוצה מוזמנים לפנות באתר לקנייה , המחיר מחושב אוטומטית לפי מכפיל 40 פשוט כי הוא 100% שקוף שזה 100% ביטחון בקנייה יהיה ומגיע עם הדרכה שלי. חשוב מאוד לשים לב דרך גוגל פליי ואפל מאיפה מגיע תנועה לאפליקציה , כי במידה שיש הרבה תנועה ממומנת לדוגמא מאוד קל לזהות את זה ואם זה לא מדווח כהוצאה יש מצב שיש פה הונאה (משהו מאוד שכיח בתחום) במידה שאתם רוצים להכנס לתחום מוזמנים לקבוע שיחה ספציפית בנושא הזה (עלות 1000 ש"ח + מע"מ) במידה שאתם מתחילים בתחום במידה שמדובר בשיחה לחברה גדולה לצוות המחיר הוא 1000$.

Google Play Console

חישוב מכפיל רווח של קהילות פייסבוק 

קודם כל קהילות פייסבוק רבות שנמכרות הם ללא שום רווח , בלי שום מודל מוניטיזציה ולכן זו הזדמנות ענקית למי שמחפש קהילה לעסק שלו , אין איזה נוסחה מדוייקת לחישוב מחיר של קהילות כאלה , והנוסחה של מספר משתמשים היא הדבר הכי מטעה שיש , והרבה נופלים בו לפעמים גם ללא כוונה , נתחיל ממה בודקים בקבוצה , קודם כל האם הקבוצה פעילה בכלל , כמות פוסטים שעולים , כמות תגובות , לייקים לראות שיש פעילות , אם קבוצה לא פעילה השווי שלה אוטומטי כמה אלפי שקלים במקרה הקיצוני , דבר שני בודקים את הקצב צמיחה של הקבוצה יש את זה בהגדרות שלה ואפשר לבקש צילום של 60 יום אחרונים אם הקצב גדילה הוא כמעט לא קיים , הקבוצה מתה גם , והדבר מבחינתי הכי חשוב לבדוק הוא כמה פעילים יש בקבוצה , זה פרמטר קריטי קבוצה איכותית ממש אחוז הפעילים הוא סביב 80% בחודשיים האחרונים , הרבה קבוצות וגם הקבוצה שלי עם הזמן מלאות בפרופילים פיקטיביים אז לכולם לא ניתן להגיע ל 100% או קרוב לזה בקבוצה גדולה , קבוצה לדוגמא עם פעילים של 30% היא קבוצה דיי מתה אלא אם מדובר בקבוצות של דרושים , יד שנייה , טיולים , דירות ששם הקצב הצטרפות הוא הכי קריטי ולא מספר החברים מכיוון שאנשים נכנסים אליהם מסיבה מסויימת.

לגביי מחיר של קבוצות כאלה , קבוצות בלי רווח יכולות להמכר בכמה אלפים בודדים וגם בכמה עשרות אלפי שקלים , הכול תלוי בגודל , פעילות וקצב הצטרפות אחד העסקאות לדוגמא הגדולות של קהילה שיצא לי לעשות זה קבוצת חובבי ריצה , שהייתה מאוד פעילה , יחודית בתחומה אבל לא הכניסה כסף לבעליה , ייצור של קבוצה כזו לקח 7 שנים ולא ניתן היה לשכפל בקלות עם בכלל , אז כל הנוסחאות לא היו רלבנטיות והכול הלך לפי העוגן שיצרה מנהלת הקבוצה.

קבוצות שיש להם מודל מונטיזציה של רווח הרבה יותר קל לתמחר , והמחירים נעים במכפילים של 20-40 תלוי הפרמטרים שידברתי קודם , במיוחד הנדירות של הקבוצה והקהילה סביבה והאם אפשר לשכפל בקלות והפרמטר הכי חשוב למצוא בעל עניין אמיתי שיפנה בעצמו ויחפש וזו תהיה האופציה היחידה , יאמיר את המחיר משמעותית.

אם עדיין אחרי כל מה שנכתב לא הבנתם איך מתמחרים קבוצה אתם לגמריי צודקים , כי הפרמטרים מאוד משתנים ואם אין רווח זה פשוט המחיר שמוכר דורש , והאם לקונה יש הגיון כלכלי לקנות את הקבוצה או לא , המידה שלא ימצא קונה המחיר ירד.

ססטיסטיקה בקהילת פייסבוק
ססטיסטיקה בקהילת פייסבוק

חישוב מכפיל רווח של עמוד אינסטגרם

אחד הנכסים היותר זולים באופן כללי שנמכרים ונקנים הם עמודי אינסטגרם , לדעתי מכל הנכסים ה Value שלהם הכי נמוך לקושי לייצר עמוד עם הרבה עוקבים וכמות התוכן שצריך לייצר אלא אם אתם לדוגמא קונים עוקבים ואז מאוד קל , אני מדבר על עמוד שהוא נטו נוצר מעבודה ממושכת , עמודים שהם פעילים נמכרים לרוב לפי כמות העוקבים שלהם במידה שלא נעשה איזה פעולה שהיא לא חוקית ברמה של שקל לעומק , הדבר תלוי כמובן אם העמוד פעיל ואיכותי , ויש אחוזי מעורבות נורמליים לכמות העוקבים , מומלץ בחום להתעייץ לפני שקונים עם מומחה באינסגרם לדעת אם העמוד מתאים , אני אישית לא מציע לקנות עמודי אינסטגרם סתם ככה כדי לייצר נכס דיגיטלי זה לא חכם לרוב , אלא אם אתם רוצים להזרים תנועה לעסק שלכם באותה נישה.

חישוב מכפיל רווח של עסקי איקומרס עצמאיים (וורדפרס או שופיפיי).

נישה ענקית ממש כל מה שקשור לתחום האיקומרס , החלק הבא מתייחס לחנויות עצמאיות ולא קשורות לפלטפורמות כמו איביי או אמזון או אטסי , מניסיון שלי קודם כל יש הבדל אדיר בין 2 סוגי חנויות לבין מה שמחפשים קונים , חנויות שמבוססות על מודל דרופשיפינג ללא מותג אלא על טרנדים לדוגמא לא שוות יותר מכמה אלפי שקלים וקצת צפונה לרוב , הם מבוססות נטו על תנועה ממומנת ויכולות שיווק מהירות של היזם , שאם יקנו אותם לרוב בעצם הדבר כמו לקנות חנות חדשה , במידה חנות שהיא מותג כאן המשחק משתנה ומאוד גמיש , במידה שיש חנות שהיא מותג יחסית חדש וההכנסות הם כמעט כולם מפרסום ממומן , המכפיל יהיה סביב 12 חודשים , מאוד קריטי יהיה להמשיך להפעיל את החנות בצורה יציבה והמחיר הינו כולל סחורה שמחושבת בנפרד , במידה שמדובר בחנות שהיא בגסיסה וירידה , כמעט ולא מגיעות הצעות אליה ולפני ממש כמה ימים מכרנו חנות שלא הרוויחה כבר 6 חודשים נטו בכלל דיוק בקונה שבמקרה הגיע.

כאשר חנויות מותג גדולות ויש ערוצי הפצה נוספים מאשר פרסום ממומן , ישנם לקוחות חוזרים ורשימת דיוור וסושיאל חזקה המכפילים מתחילים לעלות וחנויות מאוד חזקות יכולים להיות גם 36 חודשים , כאן לרוב נכנסים לתמונה אגריגטורים שקונים חנויות כאלה ומחפשים חנויות שמרוויחות הרבה ויציבות שאפשר לשפר.

בשוק הישראלי מניסיון עם עשרות חנויות מספר הקונים מצומצם בצורה מאוד גדולה ממש אפשר לספור אותה על 2 ידיים לכן יש קושי למצוא קונה אלא אם העסקה מעולה ועסקה מעולה תמיד יהיה קונה , וחנויות שפונות רק לשוק בארץ עוד יותר קשה למכור , וחנויות שפונות לשוק בחו"ל נמכרות הרבה יותר מהר.

חישוב מכפיל רווח תוכנות SaaS

תוכנות SaaS (ר"ת של Software as a Service) הן בעצם תוכנות שאנחנו צורכים דרך האינטרנט מבלי להתקין את התוכנה על המחשב, אלא צריכה ישירה דרך האינטרנט. הערכת שווי של תוכנת SaaS משתנה בהתאם לכמה גורמים: המודל העסקי של התוכנה, נישה, קניין רוחני ופטנטים (אם יש), כמות יוזרים חודשיים, שווי של כל יוזר, עלות רכישת יוזר ועוד.

בחברות SaaS, מלבד הנתונים המספריים שנחשב לפני שנעריך את המערכת, אנחנו צריכים להעריך את החברה עצמה ואת הגודל שלה. אנחנו לא רוכשים רק את התוכנה שאותה רכשו המשתמשים הפעילים, אלא מעריכים את השווי של החברה עצמה, כולל נכסים נלווים, מוניטין, אתר אינטרנט, עמודי סושיאל וכו'. שני המדדים הכי רלוונטיים אותם נחשב בתוכנות SaaS הם:

CAC – עלות רכישה לקוח (Customer Acquisition Costs)

LTV – ערך לקוח לכל תקופת ההתקשרות (Life Time Value)

הסיבה שבחרנות להתמקד דווקא ב-2 המדדים הללו היא שחישוב עלות רכישת לקוח וערך הלקוח לכל התקופה ייתן לכם מספר מוערך של רווח מכל משתמש. אם לדוגמא ה-CAC של התוכנה הוא 50$ וה-LTV של יוזר בתוכנה הוא 500$ מדובר בחברה מאוד רווחית עם פוטנציאל צמיחה איכותי.

מכיוון שחברות ותוכנות SaaS הם עסקים בעל פוטנציאל צמיחה מהגדולים ביותר, עסק מהסוג הזה יימכר במכפיל גבוה בדרך כלל משאר הנכסים שראיתם כאן. מספרים גבוהים כמו מכפילים 50 ו-60 הם הגיוניים לגמרי במידה והתוכנה מגיעה עם קהל לקוחות משלמים ויוזרים במנויים חודשיים. ככל שתוכיחו LTV גבוה למשתמשים ופוטנציאל צמיחה גדול יותר, הערך של החברה יגדל

חנויות Ebay : בקרוב

אמזון FBA : בקרוב 

דומיינים : בקרוב 

ערוצי טיקטוק – בקרוב 

חברות שמוכרות מוניטין ונכסים של העסק (כולל לקוחות) : בקרוב 

 

Facebook
WhatsApp
Email
חפשו את הנכס הדיגיטלי הבא שלכם
בחרו סוג נכס
טווח מחיר
טווח מחיר
בחרו תחום
שלחו הודעה לבעל הנכס
הודעה*
שם*
טלפון*
אימייל*
דילוג לתוכן