קניית ומכירת עמודי אינסטגרם – המדריך המלא

קניית ומכירת עמודי אינסטגרם – המדריך המלא
אינסטגרם היא רשת חברתית עצומה, מבוססת תמונות, שאתם כנראה מכירים היטב - ואף מבלים בה לא מעט זמן מדי יום. וכן - היא קיימת כבר למעלה מעשור! האינסטגרם כבש את חייהם של מיליארדי אנשים והוכיח שתמונה שווה לא רק אלף מילים אלא גם סכומי כסף נאים. עם התפתחות הרשת נוצרו יותר ויותר דפים של אנשים שהפכו לסלבריטאים דרך אינסטגרם - "משפיענים" - והיא בהחלט אחת מהרשתות החברתיות המובילות בתחום התוכן הממומן. בעקבות ההצלחה המסחררת נוצר צורך בקניית ומכירת עמודי אינסטגרם. למי זה מתאים? על מה חשוב להקפיד כשקונים או מוכרים עמוד אינסטגרם? בואו נדבר על זה.
Facebook
WhatsApp
Email
קנייה ומכירת עמודי אינסטגרם

תוכן עניינים

קנייה ומכירת עמודי אינסטגרם – מה זה אומר?

היכרות זריזה עם עמוד אינסטגרם: כל פוסט באינסטגרם בנוי משני חלקים: תמונה / מספר תמונות / וידאו + מלל מצורף. לא משנה מה, לכל פוסט חייב להיות מימד ויזואלי, ולצדו מופיע תוכן, שהוא דווקא לא חובה. כך נוצר מצב בו דף האינסטגרם של כל משתמש בנוי מעשרות ומאות ריבועי תמונות, שיוצרים יחד רצף ויזואלי נאה. 

בנוסף לכל אלו, אימצה אינסטגרם את הפיצ'ר שהפך את סנאפצ'ט למעצמה, והפכה למלכת הז'אנר: הסטוריז. הסטורי הוא פיצ'ר נוסף שמאפשר לכל עמוד אינסטגרם להעלות קטעים קצרים שנמצאים באוויר למשך 24 שעות: סרטונים, כיתובים, תמונות, סקרים, הרהורים ושאר ירקות. התכנים הזריזים האלו מאפשרים להעלות תוכן פחות מהוקצע, בתדירות יותר גבוהה, וליצור תדמית אישית ואותנטית לצד התוכן הרשמי, האסתטי והמתוכנן שעולה לדף האינסטגרם באופן שגרתי.

באינסטגרם פעילים גם דפים עסקיים וגם דפים שמופעלים על ידי אדם פרטי, והתכנים המועלים נעים על פני כל סוג תוכן שמוכר לאנושות: מדפים בנושא גינון, דרך דפי סלבריטאים ש"יורדים אל העם" דרך הסטוריז ועד חשבונות אינסטגרם של מותגי ענק שמקדמים את המוצרים שלהם בדף.

עמודי אינסטגרם למכירה
עמודי אינסטגרם למכירה

למה כדאי לקנות עמוד אינסטגרם?

ישנם מספר יתרונות משמעותיים לרכישת עמוד אינסטגרם:

  • קידום חשבון אינסטגרם ואיסוף עוקבים הוא תהליך מורכב שדורש הרבה זמן ומאמץ. לכן, במידה ואתם רוצים להתחיל עמוד אינסטגרם מאפס, כדי לקדם את עצמכם כיוצרי תוכן או כדי לקדם מותג או מוצר, קניית עמוד אינסטגרם שכבר יש לו כמות מסוימת של עוקבים ומעורבות תסייע לכם להקפיץ את המותג שלכם קדימה בלי להשקיע שעות באיסוף העוקבים הראשונים של הדף. קהל התחלתי של מאות ואלפי עוקבים שכבר מכירים את הדף יעמוד לרשותכם בלי שתצטרכו "לשכנע" אותו להצטרף.
  • במידה ויש לכם עמוד תוכן קיים שעוסק בתחום מסוים, רכישת עמוד אינסטגרם שעוסק בתוכן שקשור לתוכן המותג שלכם תוכל לסייע לכם לקדם את עמוד האינסטגרם של המותג ולשפר את המכירות שלו. לדוגמה: אם יש לכם מותג שמוכר נעליים תוכלו לקנות עמוד אינסטגרם שעוסק בנעליים מגניבות / עמוד אינסטגרם של השראה מעולם האופנה / עמוד אינסטגרם של ציורי בגדים ונעליים. כך תוכלו להמשיך לפרסם בעמוד ההשראה את התוכן שהעוקבים רגילים לקבל, אבל בו בזמן לפרסם תיוגים לעמוד הנעליים המקורי שלכם, לפרסם קישורים לרכישה או לפרגן לנעליים שנמכרות באתר המותג שלכם. כלומר, לנהל מעין קמפיין גרילה לקידום עמוד מותג דרך קנית עמוד אינסטגרם השראתי.
  • אם אתם מחפשים אפיק רווח נוסף, ניתן לרכוש עמוד אינסטגרם שמאפשר לכם לבצע שיתופי פעולה מסחריים עם מפרסמים כדי לקדם מוצרים ולקבל כסף תמורת הקידום.

בכל המקרים האלו יש לחקור היטב את תחום העיסוק של דף האינסטגרם שאתם מעוניינים לקנות, כדי לוודא שתוכלו להמשיך לייצר תוכן מתאים לדף ולא תפסידו את קהל העוקבים עקב שינוי כיוון פתאומי.

למה כדאי למכור עמוד אינסטגרם?

פתחתם עמוד אינסטגרם לכל מטרה, קידמתם אותו וצברתם קהל עוקבים? ייתכן ותרצו למכור אותו בשל שתי סיבות עיקריות:

  • נמאס לכם לקדם את הדף, וכבר אין לכם זמן / כוח / יצירתיות כדי לנהל אותו ולייצר לו תוכן חדש. לא כל נכס דיגיטלי חייב להמשיך איתכם לכל אורך החיים – אפשר למכור את דף האינסטגרם ולהעביר את האחריות למישהו אחר.
  • אתם מעוניינים להרוויח כסף ויש לכם עמוד אינסטגרם זמין למכירה.

חשוב!

עם זאת, שימו לב להיבט שחיוני לדעת לפני שניגשים לקניית ומכירת עמודי אינסטגרם: לפי תקנון השימוש של אינסטגרם, אסור להעביר בעלות על עמודי אינסטגרם. כלומר, אם הנהלת אינסטגרם תתפוס אתכם בתהליך של העברת בעלות, היא עשויה למחוק את הדף ואיתו את כל התוכן, העוקבים, הכסף ושעות ההשקעה שהשקעתם בו.

ולכן, אם אתם שוקלים למכור או לקנות עמוד אינסטגרם, הקדישו מחשבה גם להיבט הזה וכלכלו היטב האם הסיכון לכך שהתוכן יימחק שווה לכם את הרווח שתרוויחו מקניית או ממכירת העמוד.

כמה כסף עמודי אינסטגרם שווים?

שאלת הרווח (כמיטב המסורת בתחום הנכסים הדיגיטליים…) תלויה באופן חד משמעי בתוכן עמוד האינסטגרם ובמספר העוקבים הפעילים שבו.

מספר העוקבים: דף שיש לו מאה עוקבים לא דומה לדף שיש לו עשרת אלפים עוקבים. כמו כן, דף שיש לו מאה עוקבים פעילים מאוד, שעושים לייק לכל תמונה, מגיבים לתמונות, עונים לסטוריז ופותחים דיונים בדף – לא דומה לדף שיש לו אלף עוקבים שלא מבצעים שום פעולה סביב תוכן הדף. השאיפה שלנו, כמובן, היא להגיע לכמה שיותר עוקבים בכמה שיותר מעורבות, אבל עד שנגיע לשם – ככל שהבעלים של דף האינסטגרם יצליח להוכיח שיש לדף מעורבות משמעותית יותר, כך הוא יוכל לגבות יותר כסף תמורת קניית הדף.

תוכן העמוד: ככל שתוכן העמוד יותר מושקע ומעורר מעורבות, בנישה יותר אישית / מיוחדת / מושכת תשומת לב, כך סביר להניח שתוכלו לגבות תמורתו יותר כסף. כל זה תלוי בסעיף הבא –

פוטנציאל רווח: זה הפרמטר סביבו מומלץ לבנות את מחירון עמוד האינסטגרם שאתם מעוניינים למכור או לקנות. סעיף זה עוסק ביכולת הרווח העתידית של דף האינסטגרם: רווח שיופק דרך מכירת מוצרים, ביצוע שיתופי פעולה עם מותגים או יתרון תדמיתי שיוענק למותג. לכן, אם תוכלו לומר "עמוד האינסטגרם שלי מוצע למכירה באלפיים ש"ח, ואני מוכר/ת דרכו מוצרים בדרך כזו וכזו עם רווח של 200 ש"ח בחודש" אתם מציגים תשואה נאה לדף, תשואה שתחזיר את ההשקעה תוך עשרה חודשים ועשויה להשתלם לקונה העתידי. כמובן שבסעיף זה יש להציג תוכנית כמה שיותר מפורטת להפקת רווח מהדף – תוכנית שנוגעת לאפיקי הרווח השונים, לזמן שהם דורשים ולעלות ההפעלה של הדף בכל חודש, כדי שהרוכש יידע לחשב בדיוק מרבי (עד כמה שניתן) את כדאיות הרכישה עבורו.

מה כדאי לבדוק לפני שקונים עמודי אינסטגרם?

הדבר הראשון שחשוב לבדוק הוא עד כמה הדף שאתם רוצים לקנות רלוונטי לתחום שאותו אתם רוצים לקדם, בהתאם לקריטריונים שסקרנו למעלה. מומלץ לבחור בדף שכמה שיותר קרוב לתחום העיסוק שלכם, דף שתוכלו לשרטט לו באופן מפורט תוכנית תוכן: דרך להפוך אותו מדף שלא עסק בתוכן שלכם לדף שעכשיו כן עוסק בתחום התוכן שרלוונטי למותג שלכם.

הדבר השני שמומלץ לבדוק לפני קניית עמוד אינסטגרם הוא שמדובר בדף שקידם את התוכן שלו באופן תקין ולא עשה שימוש בקניית עוקבים לאינסטגרם או ברכישת תגובות לאינסטגרם. מדובר בדרך קידום שאינסטגרם "מענישה" עליה, ובאופן כללי – עוקבים מזויפים לא ירכשו מכם שום דבר ולא ייצרו התעניינות אמיתית ואינטרקציה אמיתית עם המותג שלכם. בקניית עמוד אינסטגרם שמשתמש באמצעים כאלו אתם קונים תוצר של תוכנת מחשב ולא משתמשים אמיתיים – ולכל הדעות מדובר בדרך בטוחה לכישלון.

לאחר שתוודאו שהדף השיג את המוניטין שלו באופן טבעי בזכות תוכן מוצלח, בדקו מה קורה מאחורי הקלעים: איך נוצר התוכן, האם אתם יכולים ליצור תוכן מתאים, כמה זמן הושקע בדף, כמה כסף מושקע בקידום שלו וכל דבר אחר שיש לדעת על ניהול דף האינסטגרם הזה. בשלב זה מומלץ לדבר עם מנהל הדף הנוכחי ולעבור איתו צעד צעד על שלבי ניהול הדף.

איך קונים עמודי אינסטגרם?

כדי לקנות או למכור עמוד אינסטגרם קודם כל צריך למצוא קונה או מוכר שהדף שלו או התוכן שלו יתאימו לכל הקריטריונים שפירטנו למעלה. לא בטוחים איפה לחפש? כאן אנחנו נכנסים לתמונה: באתר אקטיבו קיים אזור סחר פעיל וקל לשימוש דרכו תוכלו לקנות ולמכור עמודי אינסטגרם בקלות ובביטחון מירבי, תוך הגעה לקהל גדול של רוכשים ומוכרים פוטנציאלים.

יש לכם מועמד? כעת בצעו בדיקת רקע וחקרו היטב את הדף, את קהל משתמשיו, את התוכן שלו ואת פוטנציאל הרווח שלו.

החלטתם על מכירת או רכישת העמוד מול אדם מתאים? מזל טוב! כעת יש לנסח חוזה מתאים שיגדיר כיצד תתבצע המכירה, תמורת כמה כסף ומה עושים במקרים חריגים (מומלץ מאוד לכלול בחוזה תרחיש למקרה בו הדף יימחק על ידי אינסטגרם) מומלץ בחום לבצע את התהליך הזה עם ליווי של עורך דין מנוסה בנושא, ולבצע את העברת הכסף בכמה שלבים מוגדרים מראש.

כעת המוכר יספק לקונה הדף שם משתמש וסיסמה. לאחר הכניסה, הרוכש ישנה את המייל והסיסמה של החשבון, יבטל את הקישור לחשבון הפייסבוק של המוכר, ואז יקשר את עצמו אל החשבון. 

רוצים למכור עמוד אינסטגרם? אנחנו כאן לרשותכם, ונשמח לייעץ ולעזור לכם בכל עת!

רוצים לקנות עמוד אינסטגרם? היכנסו לרשימת עמודי האינטסטגרם למכירה שעומדת באתר שלנו ומצאו את העמוד המתאים לכם.

Facebook
WhatsApp
Email
חפשו את הנכס הדיגיטלי הבא שלכם
בחרו סוג נכס
טווח מחיר
טווח מחיר
בחרו תחום
שלחו הודעה לבעל הנכס
הודעה*
שם*
טלפון*
אימייל*
דילוג לתוכן